Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2013 14:45 - 4 факта, които може би не знаете за БИРАТА
Автор: dietologmarinova Категория: Новини   
Прочетен: 5252 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 17.08.2013 14:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 1.Две от най- главните съставки на бирата - хмел и ечемик, са изключително богати на така наречените антиоксиданти (флавоноиди). Доказано е, че антиоксидантите играят невероятна роля в борбата срещу рака.

2.Бирата се приготвя от малца, ечемик, мая, хмел и вода. Някои видове може да съдържат и овес, пшеница или ръж. Това са зърнени храни, богати на растителни влакна, които подпомагат метаболизма и усвояването на храната, а също и намаляват нивата на лошия холестерол (LDL) в организма.

3. Маята, съдържаща се в бирата, е богата на витамини от групата В, които в комбинация с растителните влакна, спомагат за поддържането на нормални нива в микробната флора на червата. Същевременно витамините от тази група спомагат в освобождаването на енергия от храните, изключително необходими са за добрата функция на мозъка и нервната система, но също намаляват количествата на хомокистеин, който е виновен за появата на сърдечно- съдови заболявания.

4. В сравнение с други алкохолни напитки, съдържа малко калории (приблизително 43Kcal/100ml), както и най- ниското количество етилов алкохол (5%), който никога не се премесва.




Гласувай:
10



1. freeoldmen - WTF!!!
17.08.2013 23:04
Да не би Вашият пост да е пример, че всеки кретен с малко познания и още по- малко морал може да е на първа страница?
цитирай
2. rubsy - O, хич не ги слушай и не им се връзвай ...
18.08.2013 00:13
O,хич не ги слушай и не им се връзвай на минусите.
20% от "всевишните" тук не разбират думата морал,а пък и за тях всичко написано от някой,различен от обкръжението им е глупост.
Постчето ми хареса,гласуам с + ;))
цитирай
3. freeoldmen - rubsy, Вие може да гласувате с плюс,
18.08.2013 01:10
но както виждам, никой друг не го е направил, може би дори Вие, като приятелка на dietologmarinova нямаше да се обадите, ако не беше моето мнение. Ако обичате, обяснете ми, защо този постинг е на първа страница? С какво ви обогати, заинтригува, даде ви тема за размисъл, помогна на някой в тези тежки дни?
Съжалявам, но не бива да се търпи повече отношението към закона като "врАта у пОле". В блог.бг доколкото можах да проумея, има правила за качване на първа страница. Да, критерият брой четения е на първо място, но ни увериха, че ще има и други важни критерии, като одобрения и коментарии. Също така теми, важни за обществото. Хайде сега, мила rubsy, обяснете ми как постинга на приятелката ви изведнъж се изстреля на първа без нито едно "харесвам" и без нито един коментар? Съдържанието даже не ми се коментира...
цитирай
4. toon - Грешна информация
18.08.2013 09:34
До авторката Йоана Маринова! :) Моля да приемете моята градивна критика! :)
Първо - ечемик и малц е кажи-речи едно и също. Все едно да кажете, че човек има и врат, и шия. Малцът е производно на ечемика, т.е. получава се от ечемика чрез обработка. Така че точка 1 куца яко! :)
Второ - бирената мая се филтрира преди да постъпи в съдовете за зреене! Има неприятен вкус и би вкиснала бирата доста бързо, ако остане в нея.
Поздрави!
цитирай
5. anin - Вярно ли е, че
18.08.2013 10:27
Бирата също повишава пикочната киселина?
цитирай
6. lostov - Свободното старче
18.08.2013 10:52
го е яд, че не може да се добере до първа страница :) Каквото -такова, деди - примири се.

Относно статията - бих казал, че е интересно, но не е нещо, на което да не съм попадал преди. Но все пак гласувам с + за доброто намерение.
цитирай
7. freeoldmen - lostov, И на мен ми е симпатична
18.08.2013 11:46
авторката. :)
Поне аватара и.
Тъй като тя не благоволява да коментира, би ли ми обяснил ти какво означава последното изречение от матрЯла?
цитирай
8. breeze - Критика ли е това или боричкане за нещо?
18.08.2013 13:39
Тук, в блох бг, за да можеш да споделиш нещо, трябва на всяка цена да си професионалист. А какво да кажем "ние с гайдите", като моя милост?:)
Не смея да напиша нещо, заради правописа си,но се забравя, че дори и от най-трънливия храст може да изкочи зайчето.
Аз понаучих нещо от горенаписаното и от коментарите следва да съм обвинен, че не съм го знаел, нали така?
цитирай
9. dietologmarinova - Абе хора. . . какво ви става? Всичко ...
18.08.2013 14:43
Абе хора...какво ви става? Всичко наред ли е? Мислех си, че това е свободен сайт, където всеки може да публикува каквото си иска....Какви първи страници и други битки за място в измислени класации?...Възможно ли е някой наистина да си мисли че ме вълнува на коя страница е постинга ми?...Не се вълнувайте толкова, нямам проблем да си преотстъпя мястото на когото и да било....
Мислите ли че имате право да изисквате морал, когато без да познавате или да сте имали и най- елементарен контакт с някой, наричате "кретен"?
Извинявам се ако в статиите ми има неправилни изрази, вероятно се дължи на това че не живея в Бг от близо 20год, не съм завършила бг филология, не съм професионалист- началник на бирена фабрика и най- вече не съм се консултирала с адвокат преди да направя публикацията си...
Мисля, че с малко повече усърдие ще откриете много други недостатъци в публикацията ми...да се извиня ли предварително за това?
Благодаря на останалите за подкрепата!
цитирай
10. lostov - Тук, в блох бг, за да можеш да спод...
18.08.2013 16:38
breeze написа:
Тук, в блох бг, за да можеш да споделиш нещо, трябва на всяка цена да си професионалист. А какво да кажем "ние с гайдите", като моя милост?:)
Не смея да напиша нещо, заради правописа си,но се забравя, че дори и от най-трънливия храст може да изкочи зайчето.
Аз понаучих нещо от горенаписаното и от коментарите следва да съм обвинен, че не съм го знаел, нали така?


Еми точно така си е всъщност да... светът е голям и критиката дебне отвсякъде... :D
цитирай
11. lostov - Абе хора. . . какво ви става? Всичко ...
18.08.2013 16:44
dietologmarinova написа:
Абе хора...какво ви става? Всичко наред ли е? Мислех си, че това е свободен сайт, където всеки може да публикува каквото си иска....Какви първи страници и други битки за място в измислени класации?...Възможно ли е някой наистина да си мисли че ме вълнува на коя страница е постинга ми?...Не се вълнувайте толкова, нямам проблем да си преотстъпя мястото на когото и да било....
Мислите ли че имате право да изисквате морал, когато без да познавате или да сте имали и най- елементарен контакт с някой, наричате "кретен"?
Извинявам се ако в статиите ми има неправилни изрази, вероятно се дължи на това че не живея в Бг от близо 20год, не съм завършила бг филология, не съм професионалист- началник на бирена фабрика и най- вече не съм се консултирала с адвокат преди да направя публикацията си...
Мисля, че с малко повече усърдие ще откриете много други недостатъци в публикацията ми...да се извиня ли предварително за това?
Благодаря на останалите за подкрепата!


Ами да. Много ясно. Тука много са така. И въобще да не ти пука, че това място е пълно с откачалки, които си нямат работа... И ако трябва да споделя усещам някакво прекалено голямо съсредотоване на такива хора в този блог. Интересно наистина.... (Ето започнах и аз да звуча като откачалка..) Споделяй де що душа ти иска и да не ти дреме.. ;)
цитирай
12. lostov - авторката. :) Поне аватара и. Тъй ...
18.08.2013 16:51
freeoldmen написа:
авторката. :)
Поне аватара и.
Тъй като тя не благоволява да коментира, би ли ми обяснил ти какво означава последното изречение от матрЯла?


Еми откъде да знам какво означва. Не е от моята област. Но това означава ли, че трябва да ръся ехидни и злобни забележки към поста. Какъвто - такъв, жената си споделя - какъв ти е проблема? Какви класации, какви пет лева? Нещо ти е таргет най-четени постове или какво? :D И обичаш да държиш сметка на хората защо постовете им са преди твоите? Или ти си от тези дето са на всяка манджа мерудия?
Както и да е... Живи и здрави! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dietologmarinova
Категория: Новини
Прочетен: 125727
Постинги: 12
Коментари: 38
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930